Winkelwagen is leeg

Bestelling

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

De meeste standaard items worden verzonden met DPD of GLS. Duurdere of technisch meer ingewikkelde items, kunnen in onderling overleg door onze technicus afgeleverd worden zodat we een woordje uitleg kunnen geven.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Standaard items op voorraad worden doorgaans binnen de 48 uur geleverd. Indien een item niet op voorraad is, wordt u hier steeds van bericht.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Van zodra uw bestelling is geplaatst, kunnen wij hier helaas geen aanpassingen of wijzigingen meer aan doorvoeren. Wij kunnen enkel de volledige bestelling annuleren en overgaan tot de terugbetaling. Hierna kan u dan een aangepaste bestelling plaatsen.

Let wel: zodra het pakket is verzonden, kunnen wij geen annulatie meer uitvoeren. Als u het pakket niet wenst te ontvangen, kan u het in dat geval weigeren bij ontvangst.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

In de e-mail die u hebt ontvangen na uw bestelling vind u een link terug naar uw bestelling; in het vak "Status bestelling" kan u de huidige status van uw bestelling terugvinden.

Als u deze e-mail niet meer kan vinden kan u ook via uw profiel op de website uw status opvragen.

Ga via de website naar uw account en klik in de tabbladen op "Uw bestellingen"; klik hier op de Bestelnummer van de desbetrefende bestelling. Ook hier vind u in het veld "Status bestelling" de status van uw bestelling.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leverinsaankondigig ontvangen per e-mail.

Kijk zeker uw SPAM folder/filter even na.

U kan de status van uw bestelling ook steeds opvolgen via uw profiel. Ga hiervoor via de website naar uw account en klik in de tabbladen op "Uw bestellingen"; klik hier op de Bestelnummer van de desbetrefende bestelling. Ook hier vind u in het veld "Status bestelling" de status van uw bestelling.

Bancontact paypal mastercard visa sofort

Wij gebruiken cookies op deze site om uw gebruikerservaring te verbeteren.